<> Главная | Регистрация | Вход Воскресенье, 28.04.2024, 22:46
Каталог статей
Категории раздела
Мои статьи [46]
к
Главная » Статьи » Мои статьи

Схема підключення колекторного електродвигуна на 220 Вольт

Схема підключення колекторного електродвигуна на 220 Вольт


В електричних дрилі, перфоратори, болгарках і деяких моделях пральних машин автоматів використовується синхронний колекторний двигун. Він успішно запускається і працює в однофазних мережах без зайвих пускових пристроїв.

Для того, що б підключити колекторний електромотор, необхідно з'єднати між собою перемичкою два кінця №2 і №3, один йде від якоря, а другий від статора. А решту 2 кінця приєднати до електроживлення 220 Вольт.

Пам'ятайте, що при підключенні колекторного електричного двигуна без блоку електроніки, він буде працювати тільки на максимальних обертах, а при запуску буде сильний ривок, великий пусковий струм, іскріння на колекторі.

Може бути мотор і 2 швидкісним, тоді зі статора буде виходити 3 конец з половини його обмотки. При підключенні до нього зменшиться швидкість обертання валу, але при цьому збільшується ризик порушення ізоляції при запуску мотора.

Для зміни напрямку обертання необхідно поміняти місцями кінці підключення статора або якоря.

Схеми підключення однофазних асинхронних електродвигунів.


Якщо в однофазних електродвигунах була б тільки одна обмотка в статорі, тоді всередині нього електромагнітне поле було б пульсуючим, а не обертовим. І запуск відбувся б тільки після розкручування валу рукою. Тому для самостійного запуску асинхронних двигунів додається допоміжна обмотка або пускова, в якій фаза за допомогою конденсатора або індуктивності виявляється зрушеною на 90 градусів. Пускова обмотка і штовхає ротор електродвигуна в момент включення. Основні схеми включення зображені на малюнку.

Перші дві схеми розраховані на підключення пускової обмотки на час запуску мотора, але не більше 3 секунд за тривалістю. Для цього використовується реле або пускова кнопка, яку необхідно натиснути та утримувати поки не запуститься мотор.

Пускова обмотка може підключатися через конденсатор, або в дуже рідкісних випадках через опір. В останньому випадку обмотка повинна бути намотана по біфілярного технології, т.е опір є частиною обмотки. Воно збільшується в ній за рахунок довжини дроти, але при цьому індуктивність котушки не змінюється.

У третій найпоширенішою схемою конденсатор постійно включений до мережі при роботі електродвигуна, а не тільки на час його запуску.

Що б визначити які дроти йдуть на кожну з обмоток, спочатку видзвонювати їх по парах, а потім міряємо опір кожної з цієї інструкції. У пускової обмотки опір завжди буде більше (зазвичай близько 30 Ом), ніж у робочої обмотки (найчастіше в районі 10-13 Ом).

Підбирати конденсатор необхідно по споживаному струму мотором, наприклад для I = 1.4 А потрібно конденсатор ємністю 6 мкФ.

Як підключити електродвигун пральної машини


У сучасних пральних машинах можуть стояти або колекторні або трифазні двигуни. Останні можна запустити тільки за допомогою електронного пуск-регулюючого пристрою, який необхідно буде дістати з пральної машини і переробити схему на ручний запуск. Але для цього треба добре розбиратися в радіотехніці.

Колекторний двигун же двигун від пральної машини підключити дуже просто.

 

Як правило на колодку підключення виходить 6-7 проводів, не рахуючи на заземлення корпусу.

Два дроти йдуть з тахометра, які не будуть використовуватися. І по парі проводів виходить зі статора і якоря (ротора). Так само іноді може виходити ще один кінець з половини обмотки.

 

Видзвонювати пари обмоток і з'єднуємо перемичкою між собою кінець роторної з початком статарное обмотки. На початок роторної підключаємо один кінець електроживлення та іншого-на кінець статарное.

Якщо необхідно підключення другої швидкості, тоді один кінець електроживлення підключаємо до виходу з половини обмотки. У неї буде менше опір, ніж у цілій.

Іноді на колодку підключення ще може виходити додатково пара контактів від термозахисту.

У старих пральних машинах радянського зразка стояли прості асинхронні електродвигуни з пусковою обмоткою. Для їх запуску рекомендую використовувати відповідне реле від пральної машини, яке встановлюється тільки вертикально за вказівником на корпусі. Підключення проводиться за цією схемою.

 

А можна запустити і за іншою схемою тільки з робочим конденсатором, підключеним до пускової обмотці.

 

Перевірка працездатності
Для того, що б перевірити правильність зібраної схеми необхідно включити електродвигун і дати йому попрацювати спочатку одну хвилину, а потім близько 15. Якщо двигун гарячий, то причинами може бути:

Зношеність, забрудненість або скутість підшипників.
Велика ємність конденсатора, відключіть його і запустіть двигун рукою, якщо він перестане греться- зменшите ємність конденсаторів.

Реверсування електродвигунів

Категория: Мои статьи | Добавил: фазенда (18.12.2014)
Просмотров: 9132 | Рейтинг: 1.8/4
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Вход на сайт
Поиск
картінка
Реклама
reklama
куда вложить маленькие деньги
Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтов - uCoz