<> Главная | Регистрация | Вход Пятница, 26.04.2024, 02:28
Схеми обмоток трифазних двигунів
к

Схеми обмоток трифазних  двигунів та їх сполучення на клемних панелях


Трифазний електродвигун являє собою агрегат, який призначений (за своєю конструкцією) для живлення від трифазної мережі змінного струму. Це двигун, що складається з статора з трьома обмотками, які зрушені в просторі на 120 градусів. При подачі трифазного напруги їх магнітні поля утворюють обертове магнітне поле в магнітній його ланцюга. Друга складова трифазного двигуна - це ротор, який може мати різну конструкцію, але обертового строго зі швидкістю статора, якщо це синхронний двигун, або повільніше його, якщо двигун асинхронний.
Найбільш поширеним є саме асинхронний трифазний двигун, який має короткозамкненим обмотку ротора. Його ще називають «білячим колесом». Далі говориться буде саме про такий тип двигуна.

Одношвидкісні двигуни із з'єднанням у зірку (Y), в трикутник (Δ) або перемикаються: зірка - трикутник (Y / A

Одношвидкісні двигуни з послідовним або паралельним з'єднанням паралельних гілок фаз: зірка- подвійна зірка (Y / YY).

Способи з'єднання обмоток трифазного двигуна.

 

Перший спосіб називається «зірка». Принцип полягає в тому, що почала всіх обмоток з'єднані разом, а також з нульовою фазою напруги. Кінці ж обмоток підключені до «фазам» мережі. На схемі цей спосіб нагадує зірку, звідки і його назва.

Другий спосіб носить назву «трикутник». Тут принцип полягає в тому, що початок першої обмотки пов'язане з кінцем другого і далі відповідно, по колу. Місця їх з'єднання підключаються до «фазам», а ось «нульового виходу» у такої схеми немає. За схемою цей спосіб, відповідно, нагадує трикутник.

Обидві схеми обмотки трифазних електродвигунів поширені однаково широко, оскільки не мають особливих переваг один перед одним. Відмінність полягає в тому, що схема «зірка» вимагає більшого лінійної напруги, ніж «трикутна», якщо судити про них при номінальному режимі роботи. Саме тому в характеристиках трифазного електродвигуна необхідну номінальну напругу вказано зазвичай через дріб: 220/380 або 127/220 вольт.

Двошвидкісні двигуни з полюсний-перемикається обмоткою за принципом амплітудно-фазової модуляції із з'єднанням: потрійна зірка - потрійна зірка (YYY / YYY)

Трёхскоростние двигуни з двома незалежними обмотками:

-полюсний-перемикається із з'єднанням трикутник - подвійна зірка (Δ / YY);
-одношвидкісний із з'єднанням у зірку (Y).

Чотиришвидкісна двигуни з двома незалежними обмотками, кожна з яких - полюсний-перемикається із з'єднанням трикутник - подвійна зірка (Δ / YY).

 

Варто вказати на те, що схему «трикутник» можна перепідключити в схему «зірка» на час пуску двигуна для того, щоб знизити пусковий струм, за допомогою спеціальний реле пуску.

Схема двоступінчастого пуску трифазного електродвигуна

 

 

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архив записей
картінка
Реклама
reklama
куда вложить маленькие деньги
Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтов - uCoz