<> Главная | Регистрация | Вход Среда, 24.04.2024, 08:03
Каталог статей
Категории раздела
Мои статьи [46]
к
Главная » Статьи » Мои статьи

Як визначити робочу і пускову обмотки у однофазного двигуна
Як визначити робочу і пускову обмотки у однофазного двигуна

Однофазні електричні двигуни - електромеханічний перетворювач енергії невеликої потужності. Конструктивно однофазний двигун схожий на трифазний, однак статорна обмотка такого двигуна є двофазної (основна і пускова обмотки).Основна (робоча) обмотка створює магнітне поле при роботі електродвигуна. Однак при підключенні тільки робочої обмотки до мережі живлення результуюче магнітне поле буде дорівнює нулю.
Пускова (допоміжна) обмотка призначена для створення необхідного пускового моменту. За способом створення пускового моменту однофазні електродвигуни можна розділити на двигуни з робочим конденсатором (конденсатор постійно підключений до пусковий обмотці) і двигуни з пусковим конденсатором (конденсатор підключається до допоміжної обмотці на час пуску).
За своїм конструктивним виконанням основна і пускова обмотки мають ряд відмінностей. В першу чергу це перетин струмопровідних провідників. Перетин проводів робочої обмотки більше зважаючи тривалого перебування обмотки під навантаженням. Саме ця умова і використовується при визначенні пусковий і робочої обмоток електродвигуна. Робоча обмотка має велике перетин провідника, а отже і меншу активний опір.
Клемна коробка однофазного електродвигуна має 3 або 4 виводу. Для визначення пусковий і робочої обмоток необхідно зробити вимір активного опору провідників. Іноді обмотки можна розрізнити візуально, знаючи що робоча має більший перетин.Робоча обмотка підключається до мережі змінного струму. Один з висновків пусковий - до висновку робочої обмотки, другий - через конденсатор до іншого кінця робочої обмотки. Напрям обертання двигуна визначається підключенням пусковий обмотки і не залежить від полярності живлячої напруги.

Для електродвигунів з 3 виводами також необхідно провести вимірювання активних опорів. Досить часто зустрічається комбінація опорів 10 Ом, 25 Ом та 15 Ом. При цьому один з висновків основної обмотки матиме найменший опір (10 Ом), а другий при вимірюваннях з двома іншими висновками покаже 10 Ом і 15 Ом. Третій висновок буде висновком пусковий обмотки. Напрям обертання такого двигуна можна змінити лише зміною схеми з'єднання обмоток, для чого необхідно здійснити розбирання електродвигуна.
Категория: Мои статьи | Добавил: фазенда (20.05.2013)
Просмотров: 4681 | Теги: двигуни з пусковим конденсатором, розділити на двигуни з робочим конд | Рейтинг: 3.5/2
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Вход на сайт
Поиск
картінка
Реклама
reklama
куда вложить маленькие деньги
Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтов - uCoz